Fájdalommentes fogászat, családbarát rendelő

Többgenerációs családi fogászatunkban kellemes, családbarát környezetben tapasztalhatja meg az altatás nélküli, fájdalommentes fogászat előnyeit.

fájdalommentes fogászatCsapatunk 1994 óta nyújt magas színvonalú fogászati szolgáltatásokat Budapest belvárosában, a VIII. kerületben. Korszerű fogászati eszközökkel felszerelt rendelőnkben, kellemes, családias környezetben várjuk pácienseinket. Hiszünk abban, hogy a nyugodt és kényelmes körülmények között végzett professzionális kezelés sokkal hatékonyabb gyógyulást biztosít.

Magas szintű képzettséggel, sokrétű tapasztalattal és empátiával rendelkező csapatunk az új, modern technológiák ismerete és kiváló, korszerű anyagok használata révén végez korszerű, magas színvonalú, fájdalommentes fogászati ellátást. Az általános fogászati problémák kezelése mellett orvosaink és technikusaink kiemelt figyelmet fordítanak a fogak megtartó kezelésére (gyökérkezelés), fémmentes, esztétikus pótlások, implantációs fogpótlások és kivehető pótlások készítésére, valamint a gyermekfogászatra és fogszabályozásra.

A legfontosabb célunknak azt tartjuk, hogy betegeink elégedetten és mosollyal az arcukon távozzanak rendelőnkből. Ennek része a fájdalommentes fogászat megvalósítása, melynek keretében pácienseink a fogászati kezeléseket altatás nélkül is fájdalommentesen veheti igénybe. Mindezek mellett elengedhetetlennek tartjuk a teljes körű tájékoztatást, valamint a dolgozóink közötti hatékony csapatmunka megvalósulását is.

A fenitek mellett milyen egyéb okok miatt érdemes még a Dentours Fogászatot választani?

Gyerekbarát rendelő

A Dentours Fogászat az egész család fogászati szakértője. A felnőttek mellett szeretettel várjuk a kisebb és nagyobb gyermekeket is. Esetükben különös figyelmet fordítunk arra, hogy lehetőség szerint a legkisebb kellemetlenséggel járó kezelést válasszuk. Rendelőnk különösen gyermekbarát. A kisebbeket – az esetleges várakozási időre – játékok és olvasnivalók várják, a legkisebbeknek pedig a sikeres kezelést követően ajándék is jár.

Rugalmas időpontok

Pácienseink igényeihez próbálunk mindig rugalmasan alkalmazkodni, akut fájdalom esetén rendelési időn belül soron kívül biztosítunk időpontot.

Rövid határidők

A várakozási időket igyekszünk minimálisra csökkenteni, ezért pácienseinket előre megbeszélt időpontban fogadjuk. Az átfutási idővel rendelkező szolgáltatások (pl. fogpótlások) esetén pedig rövid határidővel és kiváló alapanyagokkal dolgozunk.

Barátságos árak

Barátságos árakat és rugalmas fizetési megoldásokat kínálunk, emellett szerződött egészségpénztári partner vagyunk, így a kezelése ellenértékét akár egészségpénztári keretéből is kiegyenlítheti.